Marketing: Testujeme pravdivosť zaužívaných tvrdení profi marketérov
Na našom Facebook a Instagram profile testujeme, aký vplyv na dosah príspevkov na užívateľov sociálnych sietí majú príspevky s uvedením nejakého "citátu".
Príspevky s "citátom" známych osobností histórie a súčastnosti majú údajne široký dosah a ľudia ich podvedome očakávajú na každom profile, akéhokoľvek zamerania.
Pozrieme sa na to z u nás obvyklého, kreatívneho pohľadu podporeného reálnosťou a autenticitou.
Čítajú ľudia vlastne napísané texty, alebo len "like - lebo je to citát"?
Náš posledný príspevok s "citátom" (bola to naozaj pekná fotografia z nášho vlastného portfólia) mal čísla:
- dosah (630)
- impresie (769)
- Reakcie (20)
Ako sa bude dariť nášmu dnešnému príspevku? Čo si myslíte?
Zaujíma vás, ako vyzerá náš deň, alebo čo obnáša naša práca? Nie je to len čas strávený v kancelárií pri administratíve, projektovaní, manažovaní a konzultáciách s klientami, ale aj pravidelné kontroly našich aktuálnych stavieb a dohliadanie na to, aby každá časť procesu prebiehala hladko a bez problémov. Zakladáme si na pravidelnej komunikácií, hodnotách, dôvere a dôslednosti, ktorú do každého dňa vkladáme. Touto cestou vám chceme priblížiť naše aktivity, aby ste mohli nahliadnúť do nášho D-Techbau sveta.
Vždy čerstvé informácie.
.
Zaujíma vás, ako vyzerá náš deň, alebo čo obnáša naša práca? Nie je to len čas strávený v kancelárií pri administratíve, projektovaní, manažovaní a konzultáciách s klientami, ale aj pravidelné kontroly našich aktuálnych stavieb a dohliadanie na to, aby každá časť procesu prebiehala hladko a bez problémov. Zakladáme si na pravidelnej komunikácií, hodnotách, dôvere a dôslednosti, ktorú do každého dňa vkladáme. Touto cestou vám chceme priblížiť naše aktivity, aby ste mohli nahliadnúť do nášho D-Techbau sveta.